1 Nisan 2011

Heyecanlı Haftasonu!

Dün; en başarılıları Google, Grupanya ve Bigumigu'ya ait olmak (ve birçoğunu buradan okuyabileceğiniz üzere) birçok 1 Nisan şakası yapıldı sanal alemde. Aşağıdaki yazı ile bunların arasında yer alıp, siz okurlarıma hoş bir sürpriz hazırlamak istedim. (Teoride) Galatasaraylı olduğum gerçeği dışında yazının benimle hiçbir bağlantısı yoktur. (Ve tabii ki Pazar günü İstanbul Film Festivali'nde 2 filmim var.) Bırakın bilgim olması, anlamlarını bile bilmediğim bazı sözcükler içeren bu yazının metin yazarlığını yapan sevgili Tancan Fümen'e teşekkürler!

***********************************************

Benim için, bu hafta sonunun en önemli olayı tabii ki 3 Nisan Pazar günü Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda oynanacak olan Fenerbahçe - Bursaspor maçı. Bursaspor, bu sene geçen seneki performansını ortaya koyamasa da, bir Galatasaraylı olarak Bursaspor'un kazanacağını düşünüyorum. Zaten şampiyonluk yarışında kalmak istiyorlarsa da bu maçı kesinlikle kazanmak zorundalar.

Dün Bursaspor ile anlaşmalarını yenileyen Sercan ve Volkan'dan ekstra performans bekliyorum bu maçta; oldukça moralli durumdalar. Kenny Miller da Fenerbahçe'ye kesin bir tane yazacaktır. Ertuğrul Sağlam, Fenerbahçe'den çekinmez ve takımını ön alana daha yakın oynatırsa, rakibini iyi bir şekilde sürklase ederek gol veya goller bulacaktır.

Pazar günü İstanbul Film Festivali'ndeki entel filmleri bir kenara bırakıp bütün günümü bu maçı izlemeye ayırıyorum. Ne de olsa spor, her zaman sinemadan daha büyük bir tutkum olmuştur. Neyse, Bursaspor temiz bir çaksa da şu Fenerbahçe'ye, keyfimiz yerine gelse!

1 yorum:

Medical Jesus dedi ki...

Pazartesi günü maç yorumlarını bekliyorum. İddaa oynadın mı baba?