2 Ağustos 2008

Bana Göre: "Candan Erçetin"



Dün gece, Harbiye Açıkhava Tiyatrosu'ndaki konserinde (-ki söylediğine göre o sahnedeki 10. yılıydı) ben de vardım Candan Erçetin'in. Tam olarak bir doğu-batı sentezi tadındaydı konser. İlk yarısında görkemli bir girişle, romantik aşk şarkılarıyla, "La Vie en Rose" ile, göz kamaştırıcı mor elbisesiyle tam bir batılıydı. İkinci yarıda ise içindeki Trakyalı'yı çıkardı diyebiliriz. TSM'siyle, türküleriyle, attığı göbekle, Yunancasıyla, Türkçesiyle kıpır kıpırdı.

"Her Aşk Bitermiş" şarkısı ile, binlerce kişinin en ortasından, seyircilerin en tepesinden basamak basamak indi sahneye ışıkların altında. Dediğim gibi, gerçekten görkemliydi. "Harbiye Açıkhava Tiyatrosu 61 yılda ilk kez yenilendi." gösteriş-amaçlı-laf-kalabalıklarına gönderme yaparak "Harbiye Açıkhava Konserleri 61 yıldır böyle eziyet görmedi." dedi. "Sensizlik" dedi, "Sitem" dedi, "Söz Vermiştin" dedi. Kısacası benim tercihim ilk yarıdan yanaydı.

- Bana göre: Candan Erçetin -

1. Söz Vermiştin / Elbette
2. Sitem / Melek
3. Sensizlik / Melek
4. Elbette / Elbette
5. Olmaz / Elbette
6. Oyalama Artık / Oyalama Artık
7. Bensiz / Neden
8. Hayranım Sana / Çapkın
9. Daha / Hazırım
10. Onlar Yanlış Biliyor / Çapkın

"Gözüm aynı göz, ruhum eski
Sözüm aynı söz, susmam yeni
Günüm aynı gün, geceler eski
Tenim aynı ten, üşüyorum şimdi"

2 yorum:

Serhan dedi ki...

Bana göre de Hayranım Sana ilk sırada olmalı. Ölmeden önce yapacaklarımın listesinde ilk sıralarda bir Candan Erçetin konserine gitmek var ama bir türlü kısmet olmadı, kızıyorum kendime her gün.

"Biliyorum kurtarırsın beni sen
Işığım deniz fenerim"

Duygu dedi ki...

candan erçetin..
antalyada ikamet ederken konserine denk geldiğim olağan üstü bir canlı performansı olan kadın..
bence de '' BENSİZ'' şarkısı birinci sırada olmalıydı..
iyi akşamlr...