14 Ocak 2008

Hızlandırılmış Ödül Töreni.

Dün gece yatarken saatimi 03:55'e kurdum. Tarihe tanıklık etmek için. Muhtemelen hayatım boyunca seyredebileceğim en kısa Altın Küre Ödül Töreni, "Writer's Strike" nedeniyle bu sene televizyonda karşıma çıkacaktı.
Şaka gibiydi. Kırmızı halısız, flaşsız, mikrofonsuz, Meryl Streep'siz, Jack Nicholson'sız, -her zamanki gibi- Judi Dench'siz :P, Desperate Housewives'sız, teşekkürsüz, yemek tabakları ve bardaklarıyla dolu masalar olmadan olup bitti her şey. Küçük bir sahne vardı sadece, üzerinde ödüllerin durduğu bir masa bile olmadan...

Televizyon ve eğlence programı sunucuları tarafından okundu kazananlar. Sadece 5-6 tanesi vardı onların da. Şaka gibiydi. Sanki birkaç afacan çocuk, zarfları araklayıp "hepsini ben okıcam!" tavrıyla sırayla açtılar zarfları. Kazananları duydukça, gördükçe daha da üzüldüm, o gecenin 55 dakika yerine 4 saat sürmeyişine. Çok mutlu etti sonuçlar beni ama, sevinemedim.

Verin şu adamların parasını hayvan herifler!!!! Dizisiz kalalı bir ay olmak üzere, yakında filmsiz kalmaktan korkuyorum. Ve tanıyanlar bilir, ben sadece film seyrederken mutlu oluyorum.

55 dakika boyunca 1-2 güzel espri de yapmaya çalıştılar. İşte bazıları:

"Things happen so short tonight.", "Not in the world I could imagine to say that but "And the Golden Globe goes to..." " "Let's make something for change: "I thank my agent, blablabla.." "

Ve kazananlar:

En İyi Film (Drama): Atonement, En İyi Film (Müzikal/Komedi): Sweeney Todd, En İyi Yönetmen: Julian Schnabel - Diving Bell and the Butterfly, En İyi Senaryo: No Country for Old Men, En İyi Erkek Oyuncu (Drama): Daniel Day-Lewis - There Will Be Blood, En İyi Kadın Oyuncu (Drama): Julie Christie - Away from Her, En İyi Erkek Oyuncu (Müzikal/Komedi): Johnny Depp - Sweeney Todd, En İyi Kadın Oyuncu (Müzikal/Komedi): Marion Cotillard - La Vie en Rose, En iyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Javier Bardem - No Country for Old Men, En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Cate Blanchett - I'm Not There, En İyi Müzik: Dario Marianelli - Atonement, En İyi Şarkı: Guaranteed - Into the Wild, En İyi Animasyon: Ratatouille, En İyi Yabancı Film: Diving Bell and the Butterfly.

Not: Beni mutluluktan havaya uçuran saniyeleri kırmızıyla görüyorsunuz.

Hiç yorum yok: